artikel dari Bangkok Post. Siapa tahu ada saudara atau "teman" yang berminat hehe.
| | Comments (7)

7 Comments

rendy said:

pantes di bangkok banyak .......

arjuna said:

#2: pantesan di bangkok banyak enda?

*ngibrit*

SyL said:

Waduh... mahal ya - katanya liposuction di perut sekitar US$ 500 an - ga tahunya udah naik ya he..he..he... temen mbak syl ada yang nge-lipo di perut di bkk, cowok pula baru umur 32, ga gendut2 bgt. jadi keren banget perutnya ha..ha..ha..

Azabel said:

Guys... why it's so like an easy chat now when it coming to a plastic surgery? what really makes people do that? is magazine are part of it? Gosh, just take the way you are!

dby said:

hi..semua, pernah dengar ttg LEMAK SAlIN ennga? metode terkini utk pembesaran payudara! dan katanya hampir tak ada efek samping!! gue niatan bgt nich mau membesar kan payudara tapi utk impalan gue masih takut ama efek sampingnya..

uym said:

operasi plastik? Ga PD tuh

Bonjour, You might want to know that this page is not displaying properly on my Motorola Slvr. Anyway, I’m now viewing this article on my pc, Thanks

Leave a comment

About this Entry

This page contains a single entry by enda published on November 7, 2005 5:25 PM.

Greatest Internet Moments was the previous entry in this blog.

Lebaran di Bangkok [Rakyat Merdeka] is the next entry in this blog.

Find recent content on the main index or look in the archives to find all content.

Join My Community at MyBloglog!
 
Powered by Movable Type 4.01